En kvalitetsgaranti for deg som kunde



For å møte kravene og forventningene fra omverdenen implementerer vi regelmessig forbedringer i vårt ledelsessystem. Vi utfører kontinuerlig oppfølging med interne og eksterne revisjoner for å sikre kvaliteten på tjenestene våre. Hos oss kan du være trygg på at du alltid vil motta et høyt servicenivå og en sikker levering av tjenesten, uavhengig av hva saken din handler om.

«Høy kvalitet i alt vi gjør, er en del av MTABs DNA, og slik har det alltid vært. Sertifiseringen i henhold til ISO-standarden 9001 er en bekreftelse på at vårt kvalitetsarbeid holder høyeste standard, og den er et løfte til deg som kunde om at vi arbeider kontinuerlig for å bli enda bedre.»

– sier MTABs administrerende direktør Simon Fors.

Alle land

Sertifiseringen gjelder våre virksomheter i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Samtlige medarbeidere i alle deler av virksomheten har tilgang til våre rutiner og arbeidsmåter.

Vi måler kontinuerlig kundetilfredsheten, og ved den siste målingen i første kvartal 2021 svarte 96 % av kundene at de var svært tilfredse eller tilfredse.

Utvikling av arbeid for et bærekraftig miljø

For MTAB har bærekraft og miljø alltid vært et aktivt spørsmål. Forretningskonseptet beskriver allerede at virksomheten må drives med hensyn til miljøet. Våre nye lokaler i Stockholm har bl.a. solceller i fasaden og vi bruker bergvarme og bergkjøling for å regulere temperaturen i lokalene. Selvfølgelig er strømmen vi bruker fornybar. Akkurat nå jobber vi for å bli sertifisert i henhold til ISO 14001 – miljø.


La oss løse dine logistikkutfordringer

Kontakta oss